مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 13:152024-06-18اقتصادي

 نظارت بر ساخت و ساز در حریم کرج هوشمند می شود


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: هوشمندسازی نظارت بر ساخت و سازهای حریم شهر نقش بسزایی در کاهش تخلفات احتمالی دارد.

- ایسنا/البرز معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: هوشمندسازی نظارت بر ساخت و سازهای حریم شهر نقش بسزایی در کاهش تخلفات احتمالی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس سعیدی کیا روز سه شنبه 29 خرداد در جلسه هوشمندسازی نظارت بر ساخت و سازهای حریم شهر اظهار کرد: یکی از پروژه های مورد تاکید معاونت شهرسازی و معماری بحث نظارت هوشمند بر ساخت و سازهایی است که در حریم شهر انجام می شود.

وی ادامه داد: در این خصوص از سال های گذشته پروژه مشترکی با سازمان فاوا اجرایی شده که به امکان سنجی استفاده از تصاویر ماهواره ای و تجهیزات به روز برای نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده حریم شهر کرج مربوط می شود.

این مسئول اضافه کرد: این پروژه در دو مرحله اجرایی شده که در مرحله اول مشاوری به کارگرفته شد تا امکان سنجی بهره گیری از این سیستم را برای شناسایی تخلفات و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهر کرج بررسی کند.

وی اضافه کرد: مطالعه ای که دانشگاه خواجه نصیر برای چگونگی اجرای این پروژه انجام داد در نهایت به سناریوی نهایی استفاده از تصاویر ماهواره ای برای پایش وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم مناطق 2،3،9 و 4 که به صورت پایلوت انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 نظارت بر ساخت و ساز در حریم کرج هوشمند می شود

 نظارت بر ساخت و ساز در حریم کرج هوشمند می شود